štvrtok 9. júla 2009

Slová, pre mňa neobyčajné


Dostávam správy. Od žien, ktorým sa kniha páčila, od báb, ktoré sa pri nej perfektne bavili, od ľudí, ktorým som knihou urobila radosť, od neznámych, ktorí si ku mne našli cestu, od čitateľov - ku ktorým si našla cestu moja kniha.
"Nemohla si mi urobiť väčšiu radosť - V knihe som sa totálne našla - Rehocem sa na tých hláškach - Problémy, aké zažívam aj ja - Veľká vďaka - Chcem pochváliť tvoju knihu. Je jednoducho skvelá! - Knihu som zhltla jedným dychom - Je to uveriteľné, má to šťavu, výborne vystihnutá dnešná doba a spoločnosť - Super, fakt dobré - Krásna kniha, gratulujem - Je to tá najlepšia kniha, akú som kedy čítala - Veľmi sa mi páči to, akou formou je napísaná, úžasne sa pri nej zabávam - Držím palce v ďalšej tvorbe."
Zopár slov a v nich nekonečný prílev energie. Ďakujem!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára