streda 22. júla 2009

Floral Love


Milujem šaty. Mám ich, hmm... veľa. Biele, čierne, s pásikmi, na ramienka, bez ramienok, s bodkami, úplne krátke a ľahučké, aj dlhé až po zem. Milujem to, keď sa ranné slnko prediera cez záclony až na moju tvár a ja viem, že dnes bude krásny letný deň, otvorím skriňu a oblečiem si ten najjednoduchší a najpohodlnejší kúsok oblečenia, aký poznám - šaty. Nemusím nič kombinovať, nič nikde zaväzovať, zapínať, pri chôdzi poťahovať, nemusím sa vôbec sústrediť na to, čo mám na sebe - jednoducho si len užívam deň. Vyberám si šaty, v ktorých sa cítim dobre a v ktorých cítiť leto až na kožu. A najviac milujem šaty kvetované. Mám v nich pocit, akoby som mala letnú lúku na vlastnom tele. Je mi jedno, či sú kvety veľké, alebo malé, či látka vyzerá ako poťah z gauča alebo záhradka starej mamy, keď vidím kvety a veselú hru farieb, som bezmocná. Takéto šaty mi dokážu zmeniť nielen náladu, ale aj pohľad na svet. Je akýsi krajší, myšlienky jednoduchšie a láska nekonečná...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára