pondelok 24. januára 2011

Press and news

 

 

 
  
 

   

 
 
  

Takže, kniha Muži, manželstvá a iné problémy je na svete už nejakých päťdesiat dní a za ten čas toho postíhala celkom dosť.
Takmer mesiac sa držala v rebríčku bestsellerov na Martinuse, juch! Vyšla aj vo forme e-booku - ten ešte stále patrí medzi TOP, a stiahnuť si ho môžete aj v Raji kníh.
Samozrejme, tak ako jej sestry, aj ona si užila parádny krst a to dokonca v inom časovom pásme. O krste čo-to popísali na stránke Femme.sk, Diva.sk a dokonca sme sa s knihou objavili aj v Knižných bleskovkách na Topky.sk.
A zopár výtlačkov našlo svoje miesto aj v zaujímavom projekte Knihobežník a momentálne sú všetky čítané.
PS: Kniha je o manželstvách skôr v teoretickej rovine, keďže hrdinka sa na manželstvo zatiaľ len chystá, alebo lepšie povedané - začína čoraz viac pochybovať, že by do toho mala skočiť. No a keď už som si vybrala takú peknú tému, pokecala som si o predsvadobných pocitoch a iných zaujímavostiach aj s redaktorkou portálu Nevesta.sk.

5 komentárov:

  1. Oooh, tak to by bola asi kniha pre mna, ci? Ci mam to skor nechat a pockat, kym budem vydata?? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no je to o predsvadobných prípravách, aj výbere a skúšaní svadobných šiat :) Ja už "to" mám za sebou, tak som zúročila aj zopár vlastných skúseností :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. je toto je super nápad. ja miluji knihy a casto take kupuji i v antikvaru, kde jsou knihy uz pouzite a maji proste svou historii...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak to aj ja :) Novinky si objednávam na nete a pre klasiku chodím do antikvariátov.

    OdpovedaťOdstrániť