streda 19. januára 2011

Ideálny post na stredu 19ho

Keďže sa hovorí, že pekných chlapov nie je nikdy dosť, v mojom dnešnom poste je ich presne 19.
Všetko z hereckého ansámblu. Na výber, takí aj onakí. Sladkí cukrouši, indie-boys, klasickí džentlmeni, aj divočáci. Len tak pre vaše potešenie.
Priznávam, aj pre moje.
Lebo už je to tak, že na film sa lepšie pozerá, keď je v ňom naozaj na "čo" pozerať.
Ale poviem vám, bolo ťažké ich sem toľkých nahrabať.
V tejto oblasti je to so mnou také, hm, ťažké a náladové. Nie každý sa mi ľúbi. Brad Pitt ma necháva chladnou, Keanu Reeves tiež. Johny Depp síce nie je zlý, ale taký nejaký, čo si budeme - sprofanovaný. Na klasických blonďákov nie som, takže taký Bradley Cooper, Mathew McConaughy, Ryan Phillipe, Owen Wilson a podobní zlatohlávkovia mi tiež žily netrhajú. George Clooney? Zabudni. Vince Vaughn je vykysnutý, na Gerardovi Butlerovi až príliš vidieť, ako sa má rád, stará dvojka Matt Damon a Ben Affleck je už dávno po záruke, ešte pred pár rokmi by ušiel aj Viggo Mortensen, ale jeho vlak už tiež dávno odišiel. Javier Bardem je síce kus, ale možno na môj vkus až priveľký, Orlando Bloom je zase dajaký cintľavý, a sympaťáci John Corbett aj Colin Firth majú pomaly toľko, ako môj otec, a to teda vôbec nie je sexy. Koho tu máme ďalej? Legendy Lea DiCapria a Toma Cruisa? To ide mimo mňa. Ryan Reynolds, Jake Gyllenhaal, Josh Duhamel? E-e. Christian Bale, Mark Ruffalo, Colin Farrell? E-e-e! Žeby Zac Efron? Just kidding! Možno tak s prižmúrenými očami Hugh Jackman, ale aj to je už skor slušný otec sporiadanej rodiny ako sexsymbol. Aha, skoro by som zabudla na najväčšiu hviezdu, Roberta Pattinsona! Ale už to, že som na neho skoro zabudla, hovorí samo za seba. Istú, postpubertálnu, dobu ma vedeli priviesť do optimálneho diváckeho varu zajačikovia Heath Ledger, Ashton Kutcher a Josh Hartnett, ale ten prvý už, žiaľ, nie je medzi nami, toho druhého zaujíma akurát tak manželkin zadok a tretí sa kdesi fláka a podľa občasných paparazzi fotiek mu to vôbec nejde k duhu.
Chlapci, chlapci, robte so sebou niečo, nech sa deficit hot hollywoodskych úsmevov nezväčšuje.
 
 

PS: Ale klasika aj tak nikdy nevyjde z módy. Tak ako aj Jean Reno.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára