štvrtok 18. novembra 2010

Zmena plánu

Alias - Na dobré si treba počkať :-)
Práve som sa dozvedela, že kniha vyjde o týždeň neskôr, ako bolo plánované, t.j. 22/11
No a kým sa z tlačiarne dostane k vydavateľovi, od neho k distribútorom, od nich do skladov a odtiaľ na pulty predajní, ubehnú ďalšie 3-4 dni. Takže ak to všetko dobre pôjde, a ja dúfam, že pôjde, tak o týždeň v piatok by som sa už mohla dočkať. Aj potenciálni čitatelia :-)
Zatiaľ si môžete prečítať aspoň pár insiderských informácií - v článku s názvom "Poznáte syndróm šialenej nevesty?"
A keď sme už pri tom čítaní, v posledných pár týždňoch je horúcou témou vydavateľov, predajcov i čitateľov čítanie v trochu inej podobe, na akú sme zvyknutí - prostredníctvom elektronických čítačiek. Výhody sú vraj v tom, že si môžete do čítačky stiahnuť desiatky kníh, ktoré budete mať stále so sebou, bez toho, aby ste museli ťahať ťažký knižný náklad. Môžete si knižky čítať na čítačkách, ale aj v mobile, čiže kniha s vami bude kedykoľvek a kdekoľvek. Môžete editovať text, zväčšovať veľkosť písma, vkladať poznámky. A okrem toho, e-knihy budú lacnejšie ako knihy klasické tlačené.
Hmm. Môže to mať výhod, koľko chce, ja ostávam verná klasickému papieru, stránkam, v ktorých môžem prstami listovať, fyzickej knihe, ktorá má svoju vôňu. Atmosféru čítania kníh v tradičnej forme mi nedokáže nahradiť žiadne superzariadenie.
Ale nie som až taká konzerva, a hoci nové veci nie vždy implementujem aj do svojho života, aspoň sa o ne zaujímam - a druhým doprajem. Takže, keď bude mať niekto chuť prečítať si moju knihu elektronicky, žiaden problém. Som k dispozícii :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára