pondelok 29. novembra 2010

Už je tu!


Tak, dočkala som sa. A teraz nemám na mysli prvý tohtoročný sneh :-)
Pravdupovediac nie som veľký fanúšik zimy, a ideálnym miestom, kde prežiť zimné mesiace, je pre mňa pri krbe a s dobrou knihou v ruke. No, krb tu (zatiaľ) nemám, ale nejaká kniha sa určite nájde - a možno bude aj moja. Konečne je totiž na svete, priamo na pultoch kníhkupectiev a už čoskoro aj u mňa na poličke, tretia kniha v poradí. 
Chcete o nej vedieť niečo viac? Nech sa páči, portály nevesta.sk aj feminity.sk priniesli bližšie informácie o tom, čo v knihe nájdete. A na lesk.sk nájdete nielen info o novej knihe, ale aj rozhovor o písaní, inšpirácii a všeličom inom.

A to nie je všetko - aj tento rok je pripraviná tradičná vianočná nádielka. Viac info večer.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára