piatok 1. apríla 2011

Spring/Summer

Víkend hlásia slnečný, aj apríl vyzerá podľa meteorológov sľubne a ja sa tiež pomaly optimisticky nalaďujem a predpokladám, že so stúpaním čísel na teplomeri to bude len lepšie a lepšie. Až po č.37, to je moje maximum.
Pozitívne to vyzerá aj s trendmi na sezónu Jar/Leto, námornícke trička nakúpené, kvetované šaty a sukne tiež, aj nejaké kúsky v boho štýle doplnili šatník, pridali sa aj červené nohavice a ešte sa chystám na nejaké farebné sandálky.
No a aby aj čitatelia lifestyle magazínu, ktorý pripravujem, vedeli, čo sa bude túto sezónu nosiť, oslovila som známe bratislavské blogerky - JJ, SeeMe, Timeu a Véronique, aby sa podelili so svojimi tipmi. Voilà!


4 komentáre:

  1. ešte raz krásne ďakujem(e) - myslím, že môžem hovoriť za nás všetky :)
    a ako ti závidím tie nakúpené veci aj ja by som chcela :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. you´re welcome :)
    A veci, no neodolala som, hlavne akciovým cenám :o)

    OdpovedaťOdstrániť