piatok 15. apríla 2011

Boundless/ Part I. - Forever 21


Mám to tak, že v móde to nemám jasne ohraničené. Páči sa mi mixovanie, zmena, outfity podľa nálady a štýl podľa toho, na čo mám chuť. Na ženskosť, na ležérnosť, na romantiku, na športovú eleganciu, na retro, na dámu v štýle 50.rokov, alebo na hravú bezstarostnosť. A preto ma bavia aj trendy v bežných sieťach, aj vymetanie sekáčov,  aj špeciálne malé obchodíky so svojskou ponukou, aj obrovské blšáky, na ktorých môžete nájsť skutočné poklady. 
No a preto sa teším na výlet do Viedne, kde si doprajem všetko. Svieže trendové handričky vo Forever21, retro kúsky u Leny Hoschek, špecialitky na Neubaugasse, skvelý blšák pri Naschmarkte a ktoviečoešte. Okrem viedenskej kávy a sacherky niekde na vyslnenej terase, samozrejme :-)

Dnes dám niečo o Forever 21 a o ostatných záležitostiach sa zmienim v ďaľších postoch.
Takže, vetu Forever21 is coming to Vienna! ste už možno počuli. Ja hej, a celkom som na to zvedavá. Nielen kvoli názvu značky, ktorý znie mojim ušiam naozaj príjemne, ale aj kvôli obľúbeným anglickým časopisom, v ktorých sa oblečká tejto značky objavujú a rozhodne by som si z nich vybrať vedela.
Obchody budú rovno dva: na Mariahilferstrasse - 4 000 m2 a na Kärtnerstrasse - 2000 m2. Store na Mariahilferstrasse 47 má pre-opening 5. mája, a poriadneho shoppingu sa tam všetci dočkajú presne 7. mája, kedy je oficiálne otvorenie. Store na Kärtnerke 9 zatiaľ nemá presne stanovený dátum otvorenia, predbežne sa tak stane niekedy v júni, resp. júli.
A posledná vec: pred otvorením, 29. apríla, chystá značka Forever 21 ešte špeciálny "big opening bash" vo viedenskej Volksgarten. Ak chcete byť pozvaní, treba kliknúť na group na Facebooku. Ktovie, mohla by to byť fajn žúrka :-)

2 komentáre:

  1. Ja som Forever 21 prvy krat videla v NY a aj som tam co to kupila. Je to taky "lacnejsi" obchod ale daju sa tam kupit modne vychytavky za dobre ceny...takze ja sa tesiiiim :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. presne, na sezónne vychytávky sú tieto lowcost obchody úplne naj :)

    OdpovedaťOdstrániť