pondelok 21. novembra 2011

Medzi knihami a čitateľmi

Tento rok som zavítala na Bibliotéku po druhý krát ako autorka. Zaujímavý pocit, vedieť, že medzi tými tisíckami kníh je pár takých, ktoré som napísala, a medzi tisíckami návštevníkov aj pár mojich čitateľov... Beseda vydavateľstva Motýľ sa konala v posledný deň akcie, v nedeľu na obed, čo je pekný mostík k predstaveniu sladkých chuťoviek slovenských autoriek. Moja nová kniha však, tradične, nepatrí medzi tie "cukrové", skôr naopak - je o niečo štipľavejšia ako tri predchádzajúce. Aj obal je iný, "chutné" červené obálky vystriedala dramatická čierna. Ale na štýle a téme sa nič nemení, a ja dúfam, že sa aj táto kniha bude páčiť.

PS: Zatiaľ foto len so staršími titulmi, horúca novinka na mňa ešte čaká. Snáď už nie dlho :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára