utorok 15. februára 2011

La Femme for Valentine




Aj maličkosť vie spraviť veľkú radosť - teším sa, že knihu "Muži, manželstvá a iné problémy" môžete nájsť v novej La Femme medzi ďalšími zaujímavými a vtipnými tipmi na valentínsky darček.
Anyway, trávili ste Valentína podľa svojich predstáv? Ja osobne z tohto dňa žiadnu veľkú vedu nerobím, ale ako ďalšia príležitosť otvoriť fľašu champagne rosé tento sviatok dobre padne :)

3 komentáre:

  1. gratulujem :)
    ten hlúpy zamerikanizovaný sviatok mi ani nespomínaj ... akoby si ľudia to "ľúbim ťa" nemohli povedať kedykoľvek.
    na otváranie šampanského treba príležitosť??? netreba!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. valentin nieje pre mna nejak sviatok aby som ho slavila ale darceky si kupime a ideme na veceru :) dokonca lubim ta som povedala aj ine dni nie len tento:)
    ale sampus??to uz by musel byt moet :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Véronique: ďakujem :)
    Inak chudák Valentín, údajne tento sviatok pochádza z Talianska, a veľmi obľúbený bol u anglických básnikov, a len tí Američania s tým svojím consumer boomom to celé takto pokazili :)
    Julianna: ja mozem aj Veuve Cliquot :)

    OdpovedaťOdstrániť