streda 4. augusta 2010

Čo máme ešte nového?


Okrem pár letných kúskov, úžasných zlatých sandálov, ktoré mi kúpil Drahý, dovolenkových katalógov, nad ktorými vzdychám pri pohľade na obrázky Kuby a vizitky na kaderníctvo, v ktorom konečne vedia, čo s mojimi vlasmi, mám aj zopár noviniek. Tak napríklad:
- poskytla som rozhovor pre kníhkupectvo SIRION, v ktorom si môžete kúpiť Loviť alebo nebyť aj Nevidím, nepočujem, milujem. V rozhovore s podtitulom "Mojím teritóriom je svet žien" som prezradila niečo nielen o písaní, ale aj živote a o tom, čo mám rada.
- zhovárala som sa aj s nádejným spisovateľom Marekom Mittašom, ktorý bol zvedavý na všetko možné a rozhovor zverejnil na portáli iliteratura.cz: "Pre mňa je písanie zábavou".
- pripomenula som si krásne čísla 31 a 40 v rebríčku najpredávanejších kníh za rok 2009 a tiež stále popredné pozície medzi knihami môjho vydavateľstva
- a čítali ste recenzie na knihy? Ak nie, šup-šup napraviť to - v Knižnej revue sa venovali obom mojim dielam a už to je príjemný úspech. A ani recenzie "neboleli": "Nevidím, nepočujem, milujem" a "Loviť alebo nebyť".
- a posledná vec: na tretej knihe "Muži, manželstvá a iné problémy" poctivo pracujem, držte mi palce, nech sa mi podarí dokončiť ju včas. Moja lenivá povaha a na výlety lákajúce leto sú veľkými brzdami :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára