utorok 26. januára 2010

New book´s comin...




Každý jeden odkaz, každá jedna správa je pre mňa dôležitá, pretože za každou sa skrýva človek, ktorému sa moja kniha páčila, ktorý si ju prečítal a povedal si: To bolo dobré.
Je veľmi fajn zistiť, že niečo, čo ste vytvorili, sa už dva mesiace drží v rebríčku bestsellerov, a že vám takmer každý deň pribudne nový fanúšik. Je príjemné dozvedieť sa, že z prvej knihy sa chystá druhá dotlač, a z druhej tiež ďalšia várka. A úplne najkrajšie je prísť do kníhkupectva, náhodou si všimnúť, ako niekto siahol práve po tej vašej knihe, začítal sa a potom sa podvedome usmieval.
Takto :)
A teraz dúfam, že vám dám aj ďalší dôvod na úsmev: pracujem totiž na tretej knihe, ktorej vydanie je naplánované na jeseň 2010. Tak ak všetko pôjde ako má, už čoskoro sa budete môcť začítať do príbehu ženy, ktorá si myslela, že keď ju ten jej Pán Božský požiada o ruku, dobehla do cieľa. A pritom sa tou jednou otázkou celé šialenstvo iba začalo.
Inšpiráciu čerpám tak ako predtým zo všetkého okolo. Jeden by neveril, čo všetko sa nám ženám stáva, čo všetko zažívame, o čom sa zhovárame, a kvôli čomu všetkému sa dokážeme úplne zblázniť. No, však uvidíte...
Okrem života okolo mňa ma inšpiruje aj moja klasika: romantické filmy - do pozornosti dávam pôsobivý príbeh skutočnej lásky mladého britského básnika - Bright Star, citlivú melodrámu, ktorá donúti plakať každého - A moment to Remember, alebo pokračovanie mojej srdcovky Paris, je t'aime, tentokrát z Big Apple - New York, I love you. Okrem filmového sa nechám zviesť aj umením divadelným - skvelý zážitok som mala na humornom predstavení Sólo pre dvoch hluchých s krásnou Luciou Rózsa a sexy Marekom Majeským v hlavných úlohách, a dúfam, že výnimočný zážitok ma bude čakať aj s Dianou Mórovou a Tomášom Maštalírom pri Skrotení zlej ženy. A aby som nezabudla - dobrá hudba je niečo, čo dokáže tiež naladiť na tie správne myšlienky. Dôkazom toho je Alicia Keys s novým albumom The Elements of Freedom. Nádherné, nežné, zamatové a lezúce pod kožu...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára